Polityka zwrotów

Polityka zwrotów

Zamawiając cokolwiek, pamiętaj o podaniu prawidłowego adresu. Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki wysłane na zły adres. Zaoferujemy pełny zwrot pieniędzy, jeśli nie otrzymałeś paczki w ciągu 40 dni od daty wysyłki. Nie obejmuje to obszarów bardzo odległych, takich jak wyspy Pacyfiku.
Zamówienia można bezpłatnie anulować w ciągu 24 godzin, chyba że zostały już wysłane.

Zwroty
Nasza polisa obowiązuje przez 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być także w oryginalnym opakowaniu. Zwrotów nie przyjmujemy, jeżeli Klient uzna, że ​​produkt nie ma dla niego żadnego zastosowania, biorąc pod uwagę, że z samym produktem nie ma żadnego problemu.

Zwroty nie są przyjmowane, jeśli towar jest zgodny z tytułem/ opisem , a Klient nie zapoznał się z nim przed zakupem. W związku z tym zwroty ze względu na rozmiar lub kolor towaru będą akceptowane tylko wtedy, gdy nie odpowiadają one opisowi na naszej stronie.

Wyjątek od tej reguły stanowią przedmioty takie jak pierścionki i zegarki.


Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy również produktów będących artykułami intymnymi, sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi lub łatwopalnymi cieczami lub gazami.

Dodatkowe elementy bezzwrotne:
Karty podarunkowe
Oprogramowanie do pobrania
Niektóre artykuły związane ze zdrowiem i higieną osobistą

Aby sfinalizować zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Prosimy nie odsyłać zakupionego produktu do producenta.

Zwroty kosztów (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.

Spóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy (jeśli dotyczy)
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zaksięgowany zostanie zwrot pieniędzy, często upływa pewien czas.
Jeśli wykonałeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@nuralis.pl

Przedmioty objęte wyprzedażą (jeśli dotyczy)
Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty w cenie regularnej, niestety nie można zwrócić środków w przypadku produktów przecenionych.

Wymiany (jeśli dotyczy)
Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone, po okazaniu dowodu fotograficznego. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres kontakt@nuralis.pl
Prezenty
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłaniu bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, bon upominkowy zostanie wysłany do Ciebie pocztą.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent przy zakupie lub dawca prezentu wysłał zamówienie do siebie, aby przekazać je później, wyślemy zwrot pieniędzy do dawcy prezentu, a on dowie się o Twoim zwrocie.

Wysyłka

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w przypadku zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od Twojego zwrotu.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas dotarcia wymienianego produktu do Ciebie może się różnić.

Shopping Cart